مجموعه فیلم های ایرانی و خارجی

وبلاگ دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

مجموعه فیلم های ایرانی و خارجی

وبلاگ دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

پیوندها
  • ۰
  • ۰

مصاحبه امیر حسین رستمی – اختصاصی

امیرحسین رستمی گفت: فیلمنامه خوب خیلی کم است و من در سال جاری بیش از ۹۵ فیلمنامه مطالعه کردم که همه آنها ضعیف بودند. ضمن اینکه دستمزدها هم به موقع پرداخت نمی‌شود.

امیرحسین رستمی در گفتگو با فیلم نت گفت: این روزها بازی ام در مجموعه «شهرزاد» به پایان رسیده و منتظر رسیدن یک فیلمنامه خوب هستم.

وی ادامه داد: فیلمنامه خوب خیلی کم است و من در سال جاری بیش از 95 فیلم نامه را مطالعه کردم که همه آنها ضعیف بودند. ضمن اینکه دستمزدها هم به موقع پرداخت نمی شود.

وی افزود: برای من این سوال پیش آمده که چرا واقعا باید چنین فیلم های ضعیف و کم مخاطبی با هزینه های فراوان از جیب مردم و بیت المال ساخته بشود در حالی که می شود با همان هزینه ها در مناطق محروم بیمارستان و امکانات رفاهی ساخت.

وی تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از تهیه کننده های پرداخت های بدی هم به بازیگر ها دارند بعنوان مثال تهیه کننده سریال دودکش هنوز با من و برخی بازیگران تسویه حساب نکرده است و این خلاف کار حرفه ای است.

این بازیگر سینما و تلویزیون که در مراسم رونمایی از سامانه فیلم نت در نمایشگاه تلکام حضور داشت، با اشاره به نقش شبکه های اجتماعی از در عرصه توزیع فیلم و سریال نیز گفت: در بسیاری از کشورهای دنیا شبکه های اجتماعی و سایت ها نقش مهمی در توزیع و فروش فیلم ها دارند و لازم بود که در ایران هم چنین فضایی برای دسترسی راحت تر مردم به فیلم ها و سریالهای شبکه خانگی فراهم بشود.

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: وجود شبکه های توزیع فیلم مانند «فیلم نت» به فروش فیلم ها هم کمک می کند که این به نفع عوامل، تهیه کننده و کارگردان فیلم ها و سریال ها است.

وی در خصوص علاقه اش به سینما و یا شبکه خانگی، گفت: برای من سینما، تلویزیون و شبکه خانگی خیلی تفاوتی ندارد، البته امروزه مردم به دلیل دسترسی راحت به فضای مجازی و اینترنت بیشتر برای تماشای فیلم از این حوزه های استفاده می کنند و برای من فیلمنامه خوب، عوامل خوب و دستمزد خوب مهم است.

منبع : فیلم نت

  • ۹۴/۰۹/۲۳
  • FNS Nazari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی